الاثنين، 12 يناير 2009

علشان هواك بقي عندي اغلي من الحياة

لو قلت اه بقول بدالك الف اااه

وكانك انت في دنيتي طوق النجاة

وان قلت ابعد اخاف لبعدي يكسرك

بعشقك



نفسي تعرف قبل ما الايام تفوت

اني عشت العمر ليك من غير شروط

وان خيروني اعيش معاك والا اموت

مابقتش اخاف من الموت وخايف اخسرك

بعشقك



الحياة والدنيا بعدك تسوي ايه

لو مكنتش جنب منك اعيشها ليه

ده انت لو طولت بعدك

مش هعيش في الدنيا بعدك



مهما تعمل بيا برضه انا روحي فيك

وان بعدت انا برضه هاجي اسال عليك

يعني مهما حصلي منك مستحيل تبعدني عنك

بعشقك



ازاي بقيت بعشق معاك حتي الاهات

مبقتش امل من انتظارك بالساعات

واما بشوفك العتاب يصبح سكات

وانسي اما تيجي اسالك ايه اخرك

بعشقك



مش مهم تكون قريب او بعيد

ده انت حبك كل يوم عمال يزيد

وانت عارف اني مش هنساك اكيد

وانت ان نسيتني انا اللي هاجي افكرك

بعشقك

(بعشقك-راغب علامة)

ليست هناك تعليقات: